Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Marit Heemsbergen - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Marit Heemsbergen - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

17 Juli 2015 | Nederland, Vlaardingen

Na een gezellige laatste dag en avond is mijn backpack ingepakt en ben ik klaar voor vertrek. Nog één nachtje slapen en morgen begint mijn avontuur!
Ik ga iedereen ontzettend missen, maar ik heb er vooral heel veel zin in!!
Mijn eerste stop zal in Bangkok zijn.

  • 18 Juli 2015 - 09:53

    Maurice Klein Tank:

    Stoer vind ik het Marit! Een heel goede reis gewenst! Ik ga je volgen...

  • 18 Juli 2015 - 22:59

    Oma:

    Hallo lieverd. Ik zag je vliegtuig over komen jullie gingen recht over de Veenplassen. Als ik dit schrijf vlieg jij boven Nepal. Kijk uit naar je berichtjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vlaardingen

Marit

Actief sinds 16 Juli 2015
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 6899

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 06 Januari 2016

Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: